Příběh Personalio
Inspirováno praxí
Na začátku bylo jedenáct let na pozici manažera personalistiky v několika mezinárodních firmách v odvětví automotive.
Vždy jsme měli standardní nástroje pro rutinní úkoly jako sledování docházky, počítání mezd, tisk pracovních smluv apod.
Spoustu dalších činností však bylo nutné zpracovávat v obecných programech za cenu vysoké pracnosti a množství stráveného času.
Programováno s vizí
Když ani v době působení u poslední firmy nebyl na trhu produkt se sadou potřebných funkcí, přišlo rozhodnutí vytvořit vlastní program.
Záměrem byl samostatný software ve webovém prostředí bez vazby na firemní systémy omezjící přístupy uživatelů podle počtu licencí.
Jeho hlavními vlastnostmi jsou variabilní využitelnost pořízených dat, automatizace procesů a přístup pro všechny pracovníky firmy podle rolí v aplikaci.
Určeno ke zvýšení efektivity
Výsledkem je cloudové řešení pro správu hlavních personalistických procesů důležitých pro firmy jakékoli velikosti a oboru působnosti.
Personalio s agenturním rozhraním a webem Náborář.cz tvoří ucelený ekosystém mimořádně vhodný i pro externí administraci personalistiky.
Firmám šetří čas a náklady, usnadňuje komunikaci mezi personalisty a manažery i řadovými zaměstnanci, zaručí úspěch u všech auditů QMS pro oblast HR.